Grupa eSky wchodzi do Afryki

W lipcu internetowy agent turystyczny eSky udostępnił swoje usługi na pierwszym afrykańskim rynku - w Republice Południowej Afryki

Publikacja: 09.07.2019 14:14

Grupa eSky wchodzi do Afryki

Foto: eSKY.pl

Wejście na kontynent afrykański to kolejny milowy krok w rozwoju grupy - czytamy w komunikacie firmy. Jak podaje eSky, potencjał południowoafrykańskiego rynku szacowany jest na około 800 tysięcy miejsc miesięcznie w lotach do i z kraju. RPA zamieszkuje 50 milionów ludzi, a turystyka jest jedną z najważniejszych gałęzi jej gospodarki (drugiej co do wielkości w Afryce).

- Republika Południowej Afryki jest solidnym rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online - mówi dyrektor ds. globalnej ekspansji w Grupie eSky Marius Turbatu, cytowany w komunikacie. I dodaje, że wiele czynników sprzyja prowadzeniu biznesu w tym kraju.

- Mam na myśli możliwość porozumiewania się w języku angielskim, tę samą, co w Europie Wschodniej, strefę czasową, a także rosnącą popularność rozwiązań mobilnych. Według Euromonitora aż 75 procent użytkowników sieci w RPA wyszukuje i rezerwuje podróże na urządzeniach mobilnych. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli na bardzo atrakcyjnych warunkach - wyjaśnia Marius Turbatu.

Firma zapowiada, że w drugim kwartale roku uruchomi lokalne serwisy także w Szwajcarii, Belgii i Holandii.

Czytaj też: "Więcej eSkya w Europie i Amerykach".

W eSkyu można kupić bilety lotnicze 950 przewoźników, noclegi w 1,3 miliona hoteli i apartamentów, ubezpieczenie podróżne, a także wynająć samochód. Założona w 2004 roku w Polsce firma działa obecnie w prawie 50 krajach.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek