Reklama
Rozwiń
Reklama

Motel One - stała cena, różne wnętrza

Położenie w centrach miast, stała cena, wysmakowany wystrój i gin na 350 sposobów - to znaki rozpoznawcze hoteli marki Motel One. Pierwszy obiekt tej sieci otworzył się właśnie w Polsce

Publikacja: 03.07.2019 07:34

Motel One Berlin-Upper West

Foto: Materiały prasowe

„Like the price. Love the design" (polub cenę, pokochaj wystrój) to hasło, którym niemiecka firma hotelarska Motel One reklamuje swoje obiekty. W niespełna 20 lat otworzyła w dziewięciu krajach Europy 71 hoteli z ponad 20 tysiącami pokojów.

Na jej czele stoi jej współtwórca i pomysłodawca marki Motel One Dieter Müller. Pracę w branży hotelarskiej rozpoczął w 1975 roku w grupie Accor. 12 lat później założył sieć hoteli Astron, a po jej sprzedaniu w 2002 roku hiszpańskiej firmie NH poświęcił się rozwijaniu nowej sieci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama