Motel One - stała cena, różne wnętrza

Położenie w centrach miast, stała cena, wysmakowany wystrój i gin na 350 sposobów - to znaki rozpoznawcze hoteli marki Motel One. Pierwszy obiekt tej sieci otworzył się właśnie w Polsce

Publikacja: 03.07.2019 07:34

„Like the price. Love the design" (polub cenę, pokochaj wystrój) to hasło, którym niemiecka firma hotelarska Motel One reklamuje swoje obiekty. W niespełna 20 lat otworzyła w dziewięciu krajach Europy 71 hoteli z ponad 20 tysiącami pokojów.

Na jej czele stoi jej współtwórca i pomysłodawca marki Motel One Dieter Müller. Pracę w branży hotelarskiej rozpoczął w 1975 roku w grupie Accor. 12 lat później założył sieć hoteli Astron, a po jej sprzedaniu w 2002 roku hiszpańskiej firmie NH poświęcił się rozwijaniu nowej sieci.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem