Lotnisko w Bydgoszczy po rekordowym roku szykuje inwestycje

Lotniska regionalne nie mogą opierać się wyłącznie na ruchu pasażerskim, ale muszą różnicować źródła przychodów - mówi kierownik ds. marketingu w Porcie Lotniczym Bydgoszcz Daniel Mackiewicz

Publikacja: 02.07.2019 08:53

Kierownik ds. marketingu w Porcie Lotniczym Bydgoszcz Daniel Mackiewicz

Kierownik ds. marketingu w Porcie Lotniczym Bydgoszcz Daniel Mackiewicz

Foto: Newseria Biznes

Lotniska regionalne obsługują około dwie trzecie całego ruchu lotniczego w Polsce. W 2018 roku odprawiły łącznie 28,1 miliona pasażerów. Liderem wzrostu wśród lotnisk do miliona pasażerów jest port lotniczy w Bydgoszczy, który w ciągu roku zanotował prawie 25-procentowy wzrost liczby odprawionych osób.

- Mamy za sobą bardzo dobry rok. Pierwszy raz przekroczyliśmy liczbę 400 tysięcy pasażerów - podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Biznes kierownik ds. marketingu w Porcie Lotniczym Bydgoszcz Daniel Mackiewicz. - To stawia nas w pozycji lidera wśród małych lotnisk regionalnych, tak zwanych aspirujących milionerów. Wzrost odnotowaliśmy we wszystkich segmentach, zarówno lotów legacy, low-costowych, jak i czarterowych - dodaje Mackiewicz.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"