Reklama

Guest experience to sposób, żeby wygrać z konkurencją

Śledzimy opinie gości w internecie, rozmawiamy z nimi w hotelu, notujemy co lubią, a co im przeszkadza. Dzięki temu możemy zadbać o ich satysfakcję - opowiada o zasadach rządzących guest experience Christophe Chamboncel, dyrektor Novotelu Warszawa Airport

Publikacja: 14.06.2019 12:15

Christophe Chamboncel - jego życie zawodowe wymaga, żeby ciągle się przenosił z kraju do kraju

Christophe Chamboncel - jego życie zawodowe wymaga, żeby ciągle się przenosił z kraju do kraju

Foto: Materiały prasowe

Filip Frydrykiewicz: Guest experience - co się kryje pod tym pojęciem i dlaczego Accor powołał do tego zagadnienia specjalny zespół w Europie Wschodniej?

Christophe Chamboncel: Grupa Accor od zawsze znana jest z nowoczesnego podejścia do dbania o relacje z gośćmi, ale dopiero trzy lata temu otworzyły nam się oczy na to, że powinniśmy popracować nad kolejnym poziomem w tych relacjach – jeszcze lepiej dopasowywać ofertę i zapewniać dodatkowe emocje związane z pobytem w hotelach, czyli tzw. guest experience. Pierwszy z inicjatywą stworzenia w hotelach i regionach nowych stanowisk dla osób odpowiedzialnych za tę dziedzinę wyszedł nasz chief top-line officer Luc Gesvret odpowiedzialny za dystrybucję i guest experience w grupie Accor w Europie Wschodniej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama