Rainbow - mniej klientów, ale więcej przychodów

Biuro podróży Rainbow miało o 2,1 procent mniej klientów w pierwszym kwartale tego roku niż rok wcześniej. Zarobiło jednak na imprezach turystycznych o 1,3 procent więcej

Publikacja: 20.05.2019 21:45

Rainbow - mniej klientów, ale więcej przychodów

Foto: Filip Frydrykiewicz

ff

Spółka Rainbow Tours podała w raporcie podsumowującym osiągnięcia pierwszego kwartału, że należące do niej biuro podróży Rainbow obsłużyło mniej o 2,1 procent uczestników imprez turystycznych, porównując z tym samym okresem 2018 roku.

Od początku roku do końca marca wyjechało z nim 47,6 tys. osób (rok wcześniej 48,7 tys.). Jednocześnie średnia cena imprezy wzrosła o prawie 4 procent. Wyniosła 4825 złotych, podczas gdy rok wcześniej 4644 złote.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"