Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.04.2019 01:45 Publikacja: 15.04.2019 01:45
Bartłomiej Żyła wyjaśniał agentom zmiany w "hot ofercie"
Foto: Filip Frydrykiewicz
W ramach cyklicznych spotkań Rainbow zaprosił agentów na szkolenia przybliżające jego ofertę egzotyczną. W kwietniu w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu wzięło w nich udział w sumie prawie 800 sprzedawców.
Cykl szkoleń otwierała prezentacja dotycząca zmian wprowadzonych w ubezpieczeniach turystycznych. Następnie uczestnicy zostali podzieleni na sześć grup i zgodnie z otrzymanym wcześniej harmonogramem spotkań, kolejno przechodzili między wyznaczonymi zespołami produktowymi.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas