Lotnisko Chopina, jako pierwsze w Polsce, wprowadziło system A-CDM (Airport – Collaborative Decision Making) - informuje port w komunikacie. Projekt, wdrożony w oparciu o wytyczne i rekomendacje Eurocontrol, ma poprawić efektywność działania lotniska i sprawność obsługi lotów. Wspomaga także w pracy kontrolerów ruchu lotniczego.
W Europie, poza Warszawą, z A-CDM korzysta ponad 30 portów lotniczych. Wdrożenie A-CDM na Lotnisku Chopina wymagało uruchomienie skomplikowanego informatycznego systemu wymiany informacji, we współpracy z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej, LOT-em i przedstawicielami agentów obsługi naziemnej (LS Airport Services, WELCOME).
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas