Reklama
Rozwiń
Reklama

Dane klientów to podstawa pracy agenta

Agenci, którzy nie będą zbierać danych klientów i nie zadbają o pozyskanie zgody na wykorzystanie ich do działań marketingowych, w ciągu najbliższych dwóch lat znikną z rynku - twierdzi ekspert

Publikacja: 31.03.2019 22:43

Dane klientów to podstawa pracy agenta

Foto: ROL

„Jesteśmy czymś więcej" - to motto konferencji, w której udział wzięło 150 osób z 75 biur należących do sieci franczyzowej Reiseland. Spotkanie można podsumować stwierdzeniem, że siłą biur agencyjnych jest znajomość klientów i wykorzystywanie różnych kanałów sprzedaży.

Szczególnie to ostatnie jest ważne w procesie obsługi dzisiejszego turysty, bo pozwala też zebrać informacje o nim, bez których biura agencyjne praktycznie nie mogą istnieć. - Nie znajduję usprawiedliwienia dla złej jakości danych klientów – mówi Thomas Bösl, prezes Reiseland i szef QTA, organizacji zrzeszającej 8,8 tysiąca agentów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama