Dane klientów to podstawa pracy agenta

Agenci, którzy nie będą zbierać danych klientów i nie zadbają o pozyskanie zgody na wykorzystanie ich do działań marketingowych, w ciągu najbliższych dwóch lat znikną z rynku - twierdzi ekspert

Publikacja: 31.03.2019 22:43

Dane klientów to podstawa pracy agenta

Foto: ROL

„Jesteśmy czymś więcej" - to motto konferencji, w której udział wzięło 150 osób z 75 biur należących do sieci franczyzowej Reiseland. Spotkanie można podsumować stwierdzeniem, że siłą biur agencyjnych jest znajomość klientów i wykorzystywanie różnych kanałów sprzedaży.

Szczególnie to ostatnie jest ważne w procesie obsługi dzisiejszego turysty, bo pozwala też zebrać informacje o nim, bez których biura agencyjne praktycznie nie mogą istnieć. - Nie znajduję usprawiedliwienia dla złej jakości danych klientów – mówi Thomas Bösl, prezes Reiseland i szef QTA, organizacji zrzeszającej 8,8 tysiąca agentów.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej