Jak informuje przewoźnik w komunikacie, platforma Polregio (bilety.polregio.pl) wyposażona jest w szybką wyszukiwarkę z funkcją zapamiętywania ulubionych tras, filtrowania rodzajów pociągów czy ograniczania wyników wyszukiwania wyłącznie do połączeń bezpośrednich.

System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera oferty odpowiadające trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnieniom do ulg.

Bilet zakupiony na stronie można od razu wyświetlić w aplikacji i odwrotnie - nabyty przez aplikację można pobrać w postaci pdf-a z internetowego systemu sprzedaży. Bilety z aplikacji zapisują się w pamięci urządzenia, dzięki czemu ich wyświetlenie możliwe jest także w trybie offline (bez dostępu do internetu).

Zarówno platforma, jak i aplikacja zapamiętują dane z karty płatniczej, przy kolejnych płatnościach nie trzeba więc ponownie ich wpisywać.

Polregio przewozi na pokładach swoich 1900 pociągów ponad 81 milionów pasażerów rocznie. Udziały firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynoszą ponad 26 procent.