System posłucha klienta i doradzi agentowi

Amadeus pracuje nad systemem, który będzie analizował zachowania klientów i na tej podstawie dobierał odpowiedni dla ich kierunek i rodzaj wypoczynku

Publikacja: 08.02.2019 05:52

System posłucha klienta i doradzi agentowi

Foto: Bloomberg

Alita - Amadeus Linguistics Intelligent Travel Assistant (asystent podróży analizujący głos) to nowe narzędzie, nad którym pracuje Amadeus.

Ma być wsparciem dla stacjonarnych agentów turystycznych, którzy obsługują klientów w biurach, pisze brytyjski portal branżowy TTG Media.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay