System posłucha klienta i doradzi agentowi

Amadeus pracuje nad systemem, który będzie analizował zachowania klientów i na tej podstawie dobierał odpowiedni dla ich kierunek i rodzaj wypoczynku

Publikacja: 08.02.2019 05:52

System posłucha klienta i doradzi agentowi

Foto: Bloomberg

Alita - Amadeus Linguistics Intelligent Travel Assistant (asystent podróży analizujący głos) to nowe narzędzie, nad którym pracuje Amadeus.

Ma być wsparciem dla stacjonarnych agentów turystycznych, którzy obsługują klientów w biurach, pisze brytyjski portal branżowy TTG Media.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"