Aktualizacja: 11.01.2019 07:06 Publikacja: 11.01.2019 07:06
Foto: Bloomberg
Marriott po przejęciu w 2016 roku Starwood Hotels and Resorts stał się największą siecią hotelową na świecie, co daje mu silną pozycję negocjacyjną. Jak donosi portal Skift, firma negocjuje z Expedią wysokość prowizji, chcąc obniżyć ją do 10 procent. Z różnych raportów wynika, że obecnie wynosi ona 12 procent.
Dyrektor sprzedaży w Marriocie Stephanie Linnartz mówiła w marcu 2017 roku, że rok wcześniej przez portale internetowe firma pozyskała około 10 procent klientów. To więcej niż jeszcze kilka lat temu. Oznacza to, że Starwood zawsze był bardziej zależny od internetowych agencji turystycznych niż sam Marriott. 30 procent pokojów w hotelach tej ostatniej marki i 18 procent w obiektach Starwooda sprzedało się przez ich własne strony internetowe, co dało przychody w wysokości 17,5 miliarda dolarów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas