Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.01.2019 07:06 Publikacja: 11.01.2019 07:06
Foto: Bloomberg
Marriott po przejęciu w 2016 roku Starwood Hotels and Resorts stał się największą siecią hotelową na świecie, co daje mu silną pozycję negocjacyjną. Jak donosi portal Skift, firma negocjuje z Expedią wysokość prowizji, chcąc obniżyć ją do 10 procent. Z różnych raportów wynika, że obecnie wynosi ona 12 procent.
Dyrektor sprzedaży w Marriocie Stephanie Linnartz mówiła w marcu 2017 roku, że rok wcześniej przez portale internetowe firma pozyskała około 10 procent klientów. To więcej niż jeszcze kilka lat temu. Oznacza to, że Starwood zawsze był bardziej zależny od internetowych agencji turystycznych niż sam Marriott. 30 procent pokojów w hotelach tej ostatniej marki i 18 procent w obiektach Starwooda sprzedało się przez ich własne strony internetowe, co dało przychody w wysokości 17,5 miliarda dolarów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas