Sprzedaż w sieci to źródło danych dla kierunków

Organizacje zarządzające kierunkami turystycznymi nie mogą rezygnować z sprzedaży przez internet. To, że wiele rezerwacji odbywa się bez ich udziału, eksperci oceniają jako duży problem

Publikacja: 22.11.2018 06:56

Sprzedaż w sieci to źródło danych dla kierunków

Foto: Bloomberg

Organizacje zajmujące się zarządzaniem kierunkami turystycznymi (destination management organization – DMO) typu regionalne i lokalne organizacje turystyczne nie powinny rezygnować z danych, które można pozyskać ze sprzedaży internetowej. Taką tezę głosi przewodniczący Grupy Turystyka i Podróże w Zrzeszeniu Niemieckie Startupy Bastian Kneissl, cytowany przez portal TN-Deutschland. To, że obecnie znacząca część rezerwacji usług turystycznych w odwiedzanych miejscach odbywa się bez udziału DMO, to spory problem. - Organizacje turystyczne coraz częściej tracą możliwość zdobycia danych na temat swoich klientów – mówi Kneissl. Zamiast ciągle rozmawiać z własnymi gośćmi przez pośredników typu Facebook, powinny zadbać o pozyskiwanie wartościowych danych i znów zacząć się samodzielnie kontaktować z odwiedzającymi. Źródłem informacji o nich i ich potrzebach mogą być systemy rezerwacyjne i dane uzyskane dzięki kartom turystycznym.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"