Aktualizacja: 22.11.2018 06:56 Publikacja: 22.11.2018 06:56
Foto: Bloomberg
Organizacje zajmujące się zarządzaniem kierunkami turystycznymi (destination management organization – DMO) typu regionalne i lokalne organizacje turystyczne nie powinny rezygnować z danych, które można pozyskać ze sprzedaży internetowej. Taką tezę głosi przewodniczący Grupy Turystyka i Podróże w Zrzeszeniu Niemieckie Startupy Bastian Kneissl, cytowany przez portal TN-Deutschland. To, że obecnie znacząca część rezerwacji usług turystycznych w odwiedzanych miejscach odbywa się bez udziału DMO, to spory problem. - Organizacje turystyczne coraz częściej tracą możliwość zdobycia danych na temat swoich klientów – mówi Kneissl. Zamiast ciągle rozmawiać z własnymi gośćmi przez pośredników typu Facebook, powinny zadbać o pozyskiwanie wartościowych danych i znów zacząć się samodzielnie kontaktować z odwiedzającymi. Źródłem informacji o nich i ich potrzebach mogą być systemy rezerwacyjne i dane uzyskane dzięki kartom turystycznym.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas