FunForLouis nieskuteczny?

Blogerzy, youtuberzy i wszyscy, którzy chcą uchodzić w sieci za opiniotwórczych, nie wpływają na wybory turystów - wynika z badania przeprowadzonego przez londyńskie targi World Travel Market

Publikacja: 13.11.2018 05:37

Materiały z Polski youtubera podpisującego się FunForLouis obejrzało ponad 1,5 miliona ludzi

Materiały z Polski youtubera podpisującego się FunForLouis obejrzało ponad 1,5 miliona ludzi

Foto: You Tube

Targi World Travel Market (WTM) przeprowadziły jak co roku badanie wśród brytyjskich turystów, których pytały o wpływ internetowych opiniotwórców na ich decyzje wyjazdowe. Okazuje się, że 78 procent pytanych nie zwraca na nich uwagi, kiedy wybiera miejsce na wakacje. 8 procent przyznaje, że co prawda czyta zamieszczane przez nich materiały, ale nie odgrywa to żadnej roli w decyzji o wyjeździe. Tylko dla 3 procent turystów blogerzy, youtuberzy i inni twórcy z sieci są najważniejszym źródłem podróżniczych informacji.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście