Reklama
Rozwiń
Reklama

FunForLouis nieskuteczny?

Blogerzy, youtuberzy i wszyscy, którzy chcą uchodzić w sieci za opiniotwórczych, nie wpływają na wybory turystów - wynika z badania przeprowadzonego przez londyńskie targi World Travel Market

Publikacja: 13.11.2018 05:37

Materiały z Polski youtubera podpisującego się FunForLouis obejrzało ponad 1,5 miliona ludzi

Materiały z Polski youtubera podpisującego się FunForLouis obejrzało ponad 1,5 miliona ludzi

Foto: You Tube

Targi World Travel Market (WTM) przeprowadziły jak co roku badanie wśród brytyjskich turystów, których pytały o wpływ internetowych opiniotwórców na ich decyzje wyjazdowe. Okazuje się, że 78 procent pytanych nie zwraca na nich uwagi, kiedy wybiera miejsce na wakacje. 8 procent przyznaje, że co prawda czyta zamieszczane przez nich materiały, ale nie odgrywa to żadnej roli w decyzji o wyjeździe. Tylko dla 3 procent turystów blogerzy, youtuberzy i inni twórcy z sieci są najważniejszym źródłem podróżniczych informacji.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama