Aktualizacja: 05.11.2018 08:59 Publikacja: 05.11.2018 08:59
Damian Ozga odpowiada za dwie strategiczne dziedziny w połączonych sieciach sprzedaży
Foto: materiały prasowe
Damian Ozga rozpoczął dziesięć lat temu budowę sieci agencyjnych biur turystycznych pod marka My Travel, działających na zasadzie franczyzy. W maju tego roku sprzedał sieć liczącą już 116 salonów. Kupującym była inna sieć, należąca do Wirtualnej Polski, Wakacje.pl. Od kilku miesięcy trwa integrowanie zespołów obu firm, 23 najlepszych salonów My Travel zmieniło w tym czasie markę na Wakacje.pl.
Ozga kierował cały czas My Travel jako prezes. Teraz dołączył także do kierownictwa Wakacji.pl. Będzie odpowiadał za dwie strategiczne dziedziny: produkt (m.in. negocjowanie umów z touroperatorami) i za rozwój sieci punktów franczyzowych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas