Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.10.2018 09:10 Publikacja: 12.10.2018 09:10
Foto: Bloomberg
Nigdzie w Europie w rozkładzie lotów nie było w tym roku tak wielu zmian jak w Niemczech. Od stycznia do 22 września w kraju zostało anulowanych 14 tysięcy rejsów. Dla porównania, rok wcześniej było to 6,87 tysiąca. To oznacza, że linie lotnicze są winne pasażerom 823 miliony euro tytułem odszkodowania, czyli o ponad 500 milionów euro więcej niż rok temu.
W innych państwach Unii Europejskiej (analiza dotyczy Wspólnoty i Szwajcarii) było lepiej, na przykład w Wielkiej Brytanii klientom przysługuje łącznie o 110 milionów euro mniej niż w Niemczech, choć połączeń lotniczych było tam o ponad 60 tysięcy więcej. W Hiszpanii liczba rejsów była o 40 tysięcy niższa, ale linie powinny wypłacić klientom o 311 milionów euro mniej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas