„Wybierz swój ulubiony leżak" to produkt, który Thomas Cook wprowadził do sprzedaży w styczniu tego roku. Za możliwość zamówienia konkretnego łóżka na basenie klienci płacą 25 euro. Oferta dostępna jest w krajach Europy Zachodniej, ale ma wejść do programu także w Neckermann Podróże. Na razie klienci mogą korzystać z innego udogodnienia, a mianowicie możliwości wybrania konkretnego pokoju w hotelu. Za taką opcję trzeba zapłacić 30 euro od pokoju.

Prezes Peter Fankhauser podkreśla, że oferta bardzo dobrze się przyjęła. – Widzimy zainteresowanie naszych klientów - mówi.

Portal Travel Weekly dodaje, że już 50 procent dostępnych łóżek basenowych zostało zarezerwowanych przez turystów. Ponieważ projekt dobrze się przyjął, Cook poszerza ofertę na bieżący sezon z 30 do 50 hoteli.

Fankhauser wyjaśnia, że choć pomysł spodobał się klientom, a oni sami są gotowi zapłacić dodatkowe pieniądze za taką usługę, firma nie jest w stanie wprowadzić go do całej oferty. – Wszystko zależy od sytuacji i położenia hotelu. To jest projekt, który powoli wdrażamy w naszych własnych obiektach – tłumaczy.

Zdaniem prezesa, trzeba też udostępnić część leżaków gościom, którzy nie zdecydowali się skorzystać z propozycji. Fankhauser informuje również, że z oferty „Wybierz swój pokój" skorzystało już 13,5 tysiąca klientów.