Jak podaje firma w komunikacie, zmiany spowodowane są przejęciem bydgoskiego hotelu Focus Premium "Pod Orłem" i bardzo dobrymi wynikami sprzedaży hoteli w Gdańsku i Chorzowie. Średnie obłożenie w pierwszych trzech miesiącach 2018 roku oscylowało na poziomie 55,55 procent, to więcej o 6 procent niż rok wcześniej, a średni dzienny dochód z pokoju wyniósł 149 złotych.
Pod marką polskiej sieci działa dziewięć obiektów zlokalizowanych w: Bydgoszczy, Gdańsku, Łodzi, Szczecinie, Chorzowie, Inowrocławiu i Sopocie o łącznej liczbie 796 pokojów.
- Naszym celem jest powiększanie sieci przez pozyskiwanie od dwóch do czterech nowych hoteli w skali roku – mówi wiceprezes sieci Focus Hotels Łukasz Płoszyński. - Interesują nas największe miasta Polski - Warszawa, Wrocław czy Kraków, a także miasta mniejsze, jak Rzeszów czy Toruń. Równolegle prowadzimy działania mające na celu zaistnienie poza granicami Polski – na rynku rumuńskim, węgierskim, słowackim i czeskim.