POT sprawdza, kto wypromuje "AlePolskę"

Trwają poszukiwania agencji reklamowej, która w 12 reportażach przedstawi i wypromuje 12 produktów turystycznych, wybranych w ramach kampanii "AlePolska"

Publikacja: 12.04.2018 09:32

fot. muzeummydla.pl

fot. muzeummydla.pl

Foto: Materiały promocyjne

Polska Organizacja Turystyczna wesprze laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny w ramach akcji "AlePolska". POT ogłosiła zamówienie na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej 12 zwycięzców.

- Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką i podróżowaniem po Polsce – informuje POT. Inicjatywa ma wypromować polskie oferty turystyczne, w szczególności te od wyłonionych laureatów konkursu, którymi są między innymi Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"