Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.04.2018 09:32 Publikacja: 12.04.2018 09:32
fot. muzeummydla.pl
Foto: Materiały promocyjne
Polska Organizacja Turystyczna wesprze laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny w ramach akcji "AlePolska". POT ogłosiła zamówienie na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej 12 zwycięzców.
- Głównym celem kampanii jest dotarcie z informacją do osób zainteresowanych turystyką i podróżowaniem po Polsce – informuje POT. Inicjatywa ma wypromować polskie oferty turystyczne, w szczególności te od wyłonionych laureatów konkursu, którymi są między innymi Kopalnia Guido, Żywe Muzeum Piernika, Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum Mydła i Historii Brudu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas