Syzygy to międzynarodowa agencja, działająca w czterech krajach. Ma biura między innymi w Berlinie, Frankfurcie, Hamburgu, Monachium, Londynie, Nowym Yorku. Wśród jej klientów są BMW, Mazda, o2 i LOT. Syzygy pojawiło się na polskim rynku w 2016 r. Firma zajmuje się tworzeniem kompleksowych rozwiązań mobilnych i wdrażaniem nowych technologii na platformach internetowych.
Syzygy jest odpowiedzialna za rozwój internetowej platformy TUI, w tym za wdrażanie nowoczesnych produktów technologicznych, design, utrzymanie serwisu i doradztwo. Szczególnie chodzi o pełne przejście na tak zwany Responsive Web Design, czyli przystosowanie strony internetowej do używania jej na urządzeniach mobilnych, jak smartfony i tablety.
- Odpowiadamy za całe programowanie frond-end i za projekt graficzny strony, czyli za wszystko, co widać w serwisie www.tui.pl – wyjaśnia Aleksandra Watras odpowiedzialna za PR w Syzygy. - Za każde przejścia, animacje, klikane elementy, za wszystko, co użytkownik zauważa na stronie internetowej.
Dzięki działaniom agencji klienci chcący udać się w podróż będą mogli planować wyjazd w "każdym miejscu i czasie". "Celem rozwoju TUI.pl jest jak najlepsza prezentacja oferty, intuicyjna nawigacja oraz łatwość w odnalezieniu wybranego produktu przez użytkownika. TUI.pl ma łączyć użyteczność serwisu sprzedażowego z atrakcyjną warstwą graficzną katalogu" - czytamy w komunikacie agencji.
Watras przypomina, że porozumienie agencji z firmą turystyczną sięga kilku lat. Początkowo dotyczyło oprawy graficznej strony internetowej oraz oprogramowania HTML. - Pierwszą współpracę z TUI Poland nawiązaliśmy w 2014 r., jeszcze jako Ars Thanea. Dwa lata później wydzieliliśmy kompetencje digitalowe z Ars Thanea - powstał wtedy nowy brand Syzygy Warsaw – mówi.