Reklama

Rainbow urósł na sprzedaży wakacji o 30 procent

Biuro podróży Rainbow powiadomiło, że sprzedało o 30 procent więcej wycieczek na lato niż przed rokiem o tej porze

Publikacja: 05.03.2018 21:26

Rainbow urósł na sprzedaży wakacji o 30 procent

Foto: ROL, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

ff

Wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty Lato 2018 od momentu rozpoczęcia sprzedaży do 28 lutego 2018 roku wyniosła 130 tysięcy. Oznacza to wzrost o 30,4 procent w porównaniu z tym samym okresem przedsprzedaży oferty sezonu Lato 2017 roku.

Jak wyjaśnia touroperator, wartość sprzedanej oferty będzie ujęta w raporcie o przychodach ze sprzedaży w okresie od kwietnia 2018 do października 2018 roku, czyli wtedy kiedy wyjazdy będą realizowane przez klientów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama