Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2018 07:28 Publikacja: 22.02.2018 07:28
Foto: Bloomberg
Aquilin Schömig i Andreas Neumann, szefowie sieci turystycznych salonów sprzedaży Derpart, mówią, że właściciele biur agencyjnych coraz chętniej odsprzedają biznesy - relacjonuje portal branżowy Touristik Aktuell.
Jak podaje serwis, przedsiębiorcy, którzy przed laty zakładali swoje salony, coraz częściej są już bowiem w wieku emerytalnym, ale nie mogą znaleźć następców do poprowadzenia interesów. W branży coraz trudniej też znaleźć wykwalifikowanych pracowników. Problemem są również nowe, unijne przepisy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz o ochronie danych osobowych. Wymagają one nierzadko zmiany dotychczasowych modeli biznesowych. Zdaniem Schömiga starsi agenci stawiają sobie coraz częściej pytanie, czy powinni jeszcze próbować przystosować się do nowej rzeczywistości.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas