Niemcy promują się piwem, winem i chlebem

Tematem promocji niemieckiej turystyki będą w tym roku kulinaria. Turyści dowiedzą się więcej o niemieckich piwach, winach, serach, chlebach i kiełbasach. Polacy są w Niemczech bardzo pożądanymi gośćmi, bo zostawiają tam mnóstwo pieniędzy

Publikacja: 21.02.2018 09:15

Niemcy promują się piwem, winem i chlebem

Foto: DZT

W zeszłym roku, do końca listopada, (najświeższe dane) niemiecka branża turystyczna odnotowała rekordową liczbę noclegów turystów – prawie 84 miliony. Wzrost wyniósł 3,5 procent. Goście z Polski byli jedną z najliczniejszych grup – awansowali z dwunastego na dziesiąte miejsce z wynikiem 2,7 miliona noclegów, przy czym szacuje się, że razem z grudniem będzie to około 2,95 miliona.

Szczodrzy Polacy i oszczędni Holendrzy

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta