Program będzie obejmował 3 loty tygodniowo do Enfidhy z Manchesteru, Londynu (Gatwick) i Birmingham. Pierwsze samoloty wystartują 13 lutego, w kolejnych tygodniach do oferty dołączane zaś będą kolejne lotniska: od kwietnia Glasgow, a od maja Newcastle i port Londyn Stansted.

Touroperator podjął decyzję o ponownym włączeniu Tunezji do oferty, gdy brytyjski rząd zmienił treść komunikatu dotyczącego podróży do tego kraju. Zgodnie z obecną rekomendacją Brytyjczycy mogą odwiedzać już większość miejscowości znajdujących się w tym północnoafrykańskim państwie. Cook tłumaczy, że włączenie wakacji w Tunezji do oferty wynikało też z dużego popytu. Kiedy w sierpniu 2017 roku kraj ponownie pojawił się w programie, miejsca w pierwszych trzech samolotach wyprzedały się w całości.

Zimą organizator proponuje zakwaterowanie w jednym z 10 hoteli znajdujących się w Hammamecie, Hammamet-Yasmine i w Skanes. Latem liczba dostępnych obiektów wzrośnie do 14 i obejmie także wakacje w Mahdijji. Wśród nich znajdą się należące do Thomasa Cooka Sentido Phenicia, SentidoLe Sultan i Sentido Aziza Beach Golf & Spa odpowiednie dla par, osób podróżujących solo i dla mniejszych rodzin.

– Tunezja od dziesiątków lat jest popularnym kierunkiem wyjazdowym, a fakt, że nasze trzy pierwsze samoloty wyprzedały się w całości potwierdza, że klienci chcą tam jeździć – mówi Chris Mottershead, dyrektor zarządzający brytyjskim oddziałem Thomasa Cooka. Jako największe zalety kraju Mottershead wymienia długie, piaszczyste plaże, słońce przez cały rok, zabytki historyczne i pyszne lokalne jedzenie. Nie bez znaczenia jest według niego także dobry stosunek jakości do ceny. Jak przypomina, pobyt nie musi ograniczać się do wypoczynku na plaży. Klienci touroperatora mogą wybrać się na zwiedzanie pozostałości po Cesarstwie Rzymskim, m.in. Kartaginy czy amfiteatru w Al-Dżamm.