Aktualizacja: 17.11.2017 07:27 Publikacja: 17.11.2017 07:03
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
Niemcy znaleźli się na ostatnim, 19 miejscu, rankingu wykorzystania internetu przy zakupie usług turystycznych. Globalne Badanie Podróżnych przeprowadziła firma technologiczna Travelport. W analizie udział wzięło 11 tysięcy podróżnych, między innymi z Indii, Chin, Brazylii, Meksyku, Stanów Zjednoczonych, Włoch, Francji i Rosji.
– Wielu turystów i firm ufa ekspertom z biur agencyjnych, dlatego planuje i rezerwuje u nich wyjazdy – mówi Dieter Rumpel, dyrektor Travelportu w Niemczech i Szwajcarii. Jego zdaniem właśnie to jest powodem, dla którego tak dużo tamtejszych klientów kupuje usługi turystyczne chętniej u agenta niż przez internet. – W Niemczech, inaczej niż w wielu innych krajach, stacjonarna sieć sprzedaży ma dominującą pozycję – uważa Rumpel, cytowany przez portal Touristik Aktuell.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas