Aktualizacja: 15.11.2017 07:34 Publikacja: 15.11.2017 07:03
Foto: AFP
W czasie prezentacji oferty na kolejny sezon letni Marek Andryszak, prezes TUI Deutschland, mówił, że dla touroperatora miniony rok był sukcesem. – Mimo huraganu Irma i upadku Air Berlina dobrze zakończyliśmy lato, a teraz notujemy duże zainteresowanie wyjazdami na zimę. Już drugi rok z rzędu rośniemy szybciej niż rynek – opisywał Andryszak. Według badań instytutu GfK organizator ma obecnie 23,3-procentowy udział w sprzedaży wycieczek w Niemczech (wzrost o 1 punkt procentowy rok do roku).
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas