Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjczycy ufają agentom turystycznym

Ułatwiony proces rezerwacji, większa pewność, że wyjazd się odbędzie, i oszczędność czasu - to główne powody, dla których brytyjscy podróżni chcą korzystać z usług agentów turystycznych

Aktualizacja: 13.10.2017 08:52 Publikacja: 13.10.2017 08:24

Brytyjczycy ufają agentom turystycznym

Foto: Bloomberg

Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży ABTA opublikowało nowe badanie wakacyjnych zwyczajów mieszkańców Zjednoczonego Królestwa. Wynika z niego, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy z usług agenta turystycznego skorzystało 38 procent podróżnych. Głównymi powodami, dla których klienci kupili wycieczkę w biurze podróży zamiast zarezerwować ją samodzielnie, były łatwy proces rezerwacji, większe zaufanie do oferty i oszczędność czasu.

Najczęściej z usług agentów korzystają osoby zamożne i rodziny z dziećmi. Mowa o 50 procentach podróżnych należących do wyższej klasy średniej, 47 procentach klientów z dziećmi poniżej 5 roku życia i 44 procentach ze starszymi pociechami (powyżej 5 lat). 48 procent badanych potwierdziło, że kupowanie wycieczek w biurze pozwala im zaoszczędzić czas. Dotyczy to głównie osób pomiędzy 35 a 44 rokiem życia (63 procent odpowiedzi) i młodszych, w wieku 25-34 lat (56 procent). Ten sam powód kupowania wyjazdu u agenta wymieniają osoby dobrze sytuowane (64 procent z grupy wyższa klasa średnia).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama