Albatros: Chcemy być liderem

„Przeminęło z wiatrem" - wycieczka po południowych Stanach Zjednoczonych - to pierwsza oferta jaką sprzedało w Polsce nowo otwarte biuro podróży Albatros. Dwoje klientów dostało 1000 złotych rabatu na ten wyjazd

Publikacja: 05.10.2017 19:40

Albatros, największy w Skandynawii organizator wycieczek objazdowych, otworzył dzisiaj w centrum Warszawy biuro (czytaj: "Duński Albatros wyląduje na Marszałkowskiej"). Z tej okazji przyjechali dyrektor generalna tego biura podróży Berit Wilumsgaard, dyrektor marketingu Jesper Makela-Dichmann i dyrektor sprzedaży Jens Hojer Rasmussen.

Pierwszego dnia biuro odwiedzali zarówno klienci zaproszeni wcześniej przez dyrektor Albatrosa na Polskę Wiolettę Drozdowską-Malicką, jak i ludzie, którzy znaleźli reklamy touroperatora w „Rzeczpospolitej", „Gazecie Wyborczej" i internecie. - Najwięcej przychodziło tych z „Rzeczpospolitą". Były dziesiątki ludzi. Sprzedaliśmy już pierwszą wycieczkę – zwiedzanie południowej części Stanów Zjednoczonych pod nazwą „Przeminęło z wiatrem". Dwoje klientów, zgodnie z naszą promocją, dostało po 500 złotych rabatu – opowiada Drozdowska-Malicka.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem