Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Ryanair odwołał 2100 ze 103 tysięcy lotów w ciągu najbliższych 6 tygodni. Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane, łącznie 315 tysięcy ludzi, zostali w poniedziałek poinformowani o zmianach - zapewnia przewoźnik

Publikacja: 20.09.2017 16:31

Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Foto: Bloomberg

Zaoferowano im - czytamy w komunikacie linii lotniczej -  loty zastępcze lub odszkodowania zgodnie z prawem Unii Europejskiej.

W środę (20 września), do końca dnia, Ryanair zarezerwuje loty zastępcze we własnych samolotach 175 tysiącom klientów – to ponad 55 procent wszystkich, którym loty anulowano. Jeszcze dzisiaj rozpocznie też - zapewnia - wypłacanie  63 tysięcy odszkodowań (ponad 20 procent wszystkich, którym loty anulowano).

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek