Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Ryanair odwołał 2100 ze 103 tysięcy lotów w ciągu najbliższych 6 tygodni. Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane, łącznie 315 tysięcy ludzi, zostali w poniedziałek poinformowani o zmianach - zapewnia przewoźnik

Publikacja: 20.09.2017 16:31

Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Foto: Bloomberg

Zaoferowano im - czytamy w komunikacie linii lotniczej -  loty zastępcze lub odszkodowania zgodnie z prawem Unii Europejskiej.

W środę (20 września), do końca dnia, Ryanair zarezerwuje loty zastępcze we własnych samolotach 175 tysiącom klientów – to ponad 55 procent wszystkich, którym loty anulowano. Jeszcze dzisiaj rozpocznie też - zapewnia - wypłacanie  63 tysięcy odszkodowań (ponad 20 procent wszystkich, którym loty anulowano).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem