Reklama
Rozwiń
Reklama

Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Ryanair odwołał 2100 ze 103 tysięcy lotów w ciągu najbliższych 6 tygodni. Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane, łącznie 315 tysięcy ludzi, zostali w poniedziałek poinformowani o zmianach - zapewnia przewoźnik

Publikacja: 20.09.2017 16:31

Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Foto: Bloomberg

Zaoferowano im - czytamy w komunikacie linii lotniczej -  loty zastępcze lub odszkodowania zgodnie z prawem Unii Europejskiej.

W środę (20 września), do końca dnia, Ryanair zarezerwuje loty zastępcze we własnych samolotach 175 tysiącom klientów – to ponad 55 procent wszystkich, którym loty anulowano. Jeszcze dzisiaj rozpocznie też - zapewnia - wypłacanie  63 tysięcy odszkodowań (ponad 20 procent wszystkich, którym loty anulowano).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama