Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Ryanair odwołał 2100 ze 103 tysięcy lotów w ciągu najbliższych 6 tygodni. Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane, łącznie 315 tysięcy ludzi, zostali w poniedziałek poinformowani o zmianach - zapewnia przewoźnik

Publikacja: 20.09.2017 16:31

Ryanair przeprasza klientów za kłopoty

Foto: Bloomberg

Zaoferowano im - czytamy w komunikacie linii lotniczej -  loty zastępcze lub odszkodowania zgodnie z prawem Unii Europejskiej.

W środę (20 września), do końca dnia, Ryanair zarezerwuje loty zastępcze we własnych samolotach 175 tysiącom klientów – to ponad 55 procent wszystkich, którym loty anulowano. Jeszcze dzisiaj rozpocznie też - zapewnia - wypłacanie  63 tysięcy odszkodowań (ponad 20 procent wszystkich, którym loty anulowano).

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"