W Niemczech produkt własny najważniejszy

Niemieccy touroperatorzy wynagradzają nie tylko za wzrost sprzedaży. Dodatkową prowizję wypłacają też agentom, którzy skupiają się na ich produkcie własnym

Aktualizacja: 20.09.2017 08:46 Publikacja: 20.09.2017 08:15

W Niemczech produkt własny najważniejszy

Foto: Pixabay

Portal Travel Talk przeanalizował wspólnie z ekspertami branżowymi stawki prowizyjne największych niemieckich touroperatorów w roku obrotowym 2017/2018. Eksperci najwyżej oceniają organizatorów, którzy nie komplikują zasad rozliczeń.

Proste zasady obowiązują w alltours - im wyższy obrót, tym większa prowizja. Od pierwszej rezerwacji wynosi ona 10 procent, maksymalnie zarobić można 13 procent. By osiągnąć ten próg, należy sprzedać oferty za przynajmniej 575 tysięcy euro.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem