W Niemczech produkt własny najważniejszy

Niemieccy touroperatorzy wynagradzają nie tylko za wzrost sprzedaży. Dodatkową prowizję wypłacają też agentom, którzy skupiają się na ich produkcie własnym

Aktualizacja: 20.09.2017 08:46 Publikacja: 20.09.2017 08:15

W Niemczech produkt własny najważniejszy

Foto: Pixabay

Portal Travel Talk przeanalizował wspólnie z ekspertami branżowymi stawki prowizyjne największych niemieckich touroperatorów w roku obrotowym 2017/2018. Eksperci najwyżej oceniają organizatorów, którzy nie komplikują zasad rozliczeń.

Proste zasady obowiązują w alltours - im wyższy obrót, tym większa prowizja. Od pierwszej rezerwacji wynosi ona 10 procent, maksymalnie zarobić można 13 procent. By osiągnąć ten próg, należy sprzedać oferty za przynajmniej 575 tysięcy euro.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Samodzielne prowadzenie księgowości z Małą Księgowością