Niemcy - co portal, to inna cena

Nawet o 50 procent względem najniższej ceny mogą się różnić oferty turystyczne i noclegi oferowane przez różne serwisy rezerwacyjne - podaje Niemiecki Instytut Jakości Usług

Publikacja: 07.08.2017 08:05

Niemcy - co portal, to inna cena

Foto: Pixabay

Instytut wziął pod lupę 16 portali sprzedających ofertę turystyczną i 9 stron touroperatorów, informuje serwis Gloobi. Średnia ocena dla wszystkich to zaledwie dostateczny.

Analiza oparta była o kilka kryteriów, w tym ceny. W grupie sprzedawców agencyjnych różnice kosztów przy identycznym produkcie (ten same daty podróży, usługi i hotel) wyniosły nieco ponad 7 procent, maksymalnie 19 procent. Inaczej było u touroperatorów, gdzie średnio ceny różniły się o 26 procent, a w ekstremalnych przypadkach nawet o 50 procent.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"