Reklama
Rozwiń

Użytkownicy Airbnb i Ubera nie znają swoich praw

Co drugi użytkownik platform typu Airbnb, eBay, Uber i BlaBlaCar przyznaje, że przynajmniej raz w ciągu roku miał problem z korzystaniem z ich usług lub produktów. 60 procent internautów nie wie, co w takiej sytuacji robić – wynika badań Komisji Europejskiej

Publikacja: 13.06.2017 18:59

Użytkownicy Airbnb i Ubera nie znają swoich praw

Foto: Materiały promocyjne

PAP

Komisja Europejska przebadała 485 funkcjonujących w UE platform tzw. ekonomii dzielenia się (sharing economy), w tym te największe, jak eBay, Airbnb czy Uber, żeby sprawdzić, z jakimi problemami borykają się ich użytkownicy. Badanie ujawniło, że chociaż większość internautów, zwłaszcza tych najbardziej aktywnie korzystających z usług serwisów internetowych, zadowolonych jest z działania platform, to jednocześnie 55 proc. z nich przyznaje, że przynajmniej raz w ciągu roku miało z nimi problem.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku