Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prace, które trwają od listopada 2016 roku, koncentrują się na razie na znalezieniu i rozwiązaniu problemów, na jakie narażeni będą agenci, pośrednicy i organizatorzy turystyki po wejściu w Niemczech w życie przepisów nowej dyrektywy turystycznej. Chodzi m.in. o konieczność udzielania szerszej niż do tej pory informacji na temat praw konsumenta i potrzebę przygotowywania zróżnicowanych pisemnych potwierdzeń, że rozmowa o nich się odbyła. Sprzedawca będzie też musiał każdorazowo ocenić, jaki jest status prawny oferowanych produktów turystycznych - imprezy zorganizowanej, powiązanych czy pojedynczych usług.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas