DER Touristik zarabia dzięki Booking.com

Sześciocyfrowy obrót w trzy miesiące - tak zakończyła się faza testowa współpracy biur DER Touristik z Booking.com. Touroperator zapowiada, że udostępni ofertę we wszystkich salonach sprzedaży

Publikacja: 18.04.2017 07:51

fot. booking.com

fot. booking.com

Foto: Materiały promocyjne

– W ciągu trzech miesięcy uzyskaliśmy sześciocyfrowy obrót i to bez większej reklamy – mówi w wywiadzie dla portalu Gloobi.de Andreas Heimann, prezes sieci salonów własnych DER-Reisebüros. Zarząd touroperatora zdecydował więc o włączeniu do sprzedaży oferty także w innych salonach należących w całości lub w części do koncernu. Mowa o biurach marki Derpart i członkach zrzeszenia DTPS. – Booking jest dla nas takim samym usługodawcą jak inni – podkreśla prezes.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"