Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.04.2017 07:51 Publikacja: 18.04.2017 07:51
fot. booking.com
Foto: Materiały promocyjne
– W ciągu trzech miesięcy uzyskaliśmy sześciocyfrowy obrót i to bez większej reklamy – mówi w wywiadzie dla portalu Gloobi.de Andreas Heimann, prezes sieci salonów własnych DER-Reisebüros. Zarząd touroperatora zdecydował więc o włączeniu do sprzedaży oferty także w innych salonach należących w całości lub w części do koncernu. Mowa o biurach marki Derpart i członkach zrzeszenia DTPS. – Booking jest dla nas takim samym usługodawcą jak inni – podkreśla prezes.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas