Aktualizacja: 18.04.2017 07:51 Publikacja: 18.04.2017 07:51
fot. booking.com
Foto: Materiały promocyjne
– W ciągu trzech miesięcy uzyskaliśmy sześciocyfrowy obrót i to bez większej reklamy – mówi w wywiadzie dla portalu Gloobi.de Andreas Heimann, prezes sieci salonów własnych DER-Reisebüros. Zarząd touroperatora zdecydował więc o włączeniu do sprzedaży oferty także w innych salonach należących w całości lub w części do koncernu. Mowa o biurach marki Derpart i członkach zrzeszenia DTPS. – Booking jest dla nas takim samym usługodawcą jak inni – podkreśla prezes.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas