Aktualizacja: 11.04.2017 09:24 Publikacja: 11.04.2017 09:24
Foto: MSIT
Jak podaje MSiT, katalog, który jest charakterystyką całego rynku partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w polskiej turystyce, ma nie tyle wyjaśnić założenia tego typu projektów, ile pokazać, w jaki sposób można je z sukcesem realizować. 36 stron z 74-stronicowej publikacji zajmują więc studia przypadków udanych partnerstw. W opisie każdego przypadku znalazł się kosztorys, cel i geneza projektu, wskazówki eksperta, etapy postępowania i wywiad z jedną ze stron zaangażowanych w prace.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas