Aktualizacja: 03.04.2017 08:17 Publikacja: 03.04.2017 08:17
fot. casacook.com
Foto: Materiały promocyjne
W zeszłym roku na Rodos uruchomiony został pierwszy obiekt marki Casa Cook. 92 procent jego gości stanowili turyści, którzy dotychczas nie korzystali z usług Thomasa Cooka - informuje portal Travel Weekly. Kolejny hotel tej marki pojawi się więc niedługo na Kos, a następnie w innych regionach Grecji i w Hiszpanii.
Rozwój segmentu własnych hoteli i resortów to, jak mówi Peter Fankhauser, prezes Thomas Cook Group, główny motor napędowy w strategii rozwoju koncernu. – Dzięki szerokiej ofercie własnych hoteli możemy zagwarantować wysoką jakość obsługi – podkreśla Fankhauser. – Tu nie chodzi tylko o Casa Cook, ale też o inne marki, jak Sunwing czy Sunprime z krajów skandynawskich. Gwarantują one wysoką jakość, świetnie jedzenie i obsługę – zapewnia.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas