Porcja wiedzy w ramach WorldHotelu

Duży wybór szkoleń i warsztatów czeka na tych, którzy odwiedzą 21. międzynarodowe targi gastronomiczne EuroGastro i 10. targi wyposażenia obiektów noclegowych WorldHotel. Oba wydarzenia potrwają od 5 do 7 kwietnia w Warszawie

Publikacja: 22.03.2017 09:37

Porcja wiedzy w ramach WorldHotelu

Foto: materiały prasowe

Najnowsza oferta rynkowa, konkursy kulinarne i pokazy, którym patronują uznani szefowie kuchni, to tylko część propozycji Targów EuroGastro i WorldHotel. Organizatorzy wydarzeń przypominają więc, że już teraz warto zaplanować czas, by skorzystać z jak najszerszej gamy konferencji, szkoleń i debat.

Podczas konferencji Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu pt. „Razem wobec wyzwań rynkowych w 2017 roku" odbędą się sesje poświęcone m.in. wyzwaniom regulacyjnym i rynkowym branży gastronomicznej w 2017 roku, analizie rynku usług gastronomicznych i cateringowych w Polsce oraz uczciwości i etyce w tym biznesie.

Z kolei przedstawiciele Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego poprowadzą panel dyskusyjny pt. „Bariery w gastronomii hotelowej", a ekspert Projekt Hotelu podczas seminarium podpowie, czy warto jeszcze budować hotele w Polsce.

Podczas szkolenia prowadzonego przez firmę HSMI słuchacze dowiedzą się, jak zapewnić w biznesie start, który zagwarantuje trwały sukces w gastronomii. Natomiast Mateusz Gaca, właściciel kawiarni Brisman, podpowie tym, którzy zamierzają otworzyć kawiarnię, jak stworzyć popularny lokal.

Na odwiedzających czeka również wiele spotkań, które wyposażą ich w praktyczną wiedzę o narzędziach niezbędnych do sprawnego funkcjonowania lokalu gastronomicznego. Eksperci z magazynu "Restauracja" zorganizują szkolenie pt. "Menu Engineering - jak budować dochodowe menu restauracji", podczas którego przybliżą metody ustalania cen dań, sposoby mierzenia i analizę kosztów posiłków. Opowiedzą też o marketingu i strategii ustalania cen produktów. Szkolenie pt. "Maksymalizacja zysku z działalności hotelowej" poświęcone zagadnieniom finansowym poprowadzą zaś specjaliści Akademii Hotelarza.

Przedstawiciele z firmy Vision for business opowiedzą, jak zwiększyć obrót o 20 procent w 3 miesiące, zarządzać finansami w rentownej restauracji i nowocześnie kierować personelem. Osoby szczególnie zainteresowane zarządzaniem zespołem pogłębią wiedzę podczas wykładu i debaty pt. "Jest dramat! Nie ma ludzi do pracy? Czy rzeczywiście?". Podczas panelu z restauratorami słuchacze dowiedzą się, jak budować markę dobrego pracodawcy, aby nie tracić czasu i pieniędzy na ciągłe poszukiwania pracowników.

Natomiast zainteresowani tematyką marketingu i promocji mogą zarezerwować czas na wykład pt. „Czym się je nowe media, czyli jak skutecznie promować restaurację", a także na spotkanie o zmianie marki w gastronomii.

Eksperci Tomasz Obracaj i Alf Kramer, a także Agnieszka Rojewska, mistrzyni Polski Latte Art, podzielą się wiedzą na temat parzenia kawy. Na profesjonalistów oraz miłośników tego napoju czekają warsztaty z oceny smaku i aromatu, robienia espresso i cappuccino, a także pogadanki na temat najlepszej wody do kawy. Strefa Coffee Village będzie także areną Olimpiady Kawy i jej finału dla szkół gastronomicznych.

Trzy targowe dni to także okazja, by obserwować przebieg konkursów kulinarnym organizowanych przez znanych szefów kuchni. Na EuroGastro odbędzie się „Kulinarny Talent" Roberta Sowy, „CHEF Culinary Cup" pod patronatem Jerzego Pasikowskiego i „Festiwal Kuchni Greckiej" Teo Vafidisa.

Szczegółowe informacje na temat szkoleń i linki do rejestracji na nie znajdują się na stronie targów. Rejestracji na obie imprezy można dokonać, wypełniając formularz internetowy. Dla klientów biznesowych organizator przewidział 50-procentową zniżkę na bilet wstępu przy rejestracji on-line do 3 kwietnia 2017 roku. Targi odbędą się w dniach 5-7 kwietnia w centrum targowo-kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Najnowsza oferta rynkowa, konkursy kulinarne i pokazy, którym patronują uznani szefowie kuchni, to tylko część propozycji Targów EuroGastro i WorldHotel. Organizatorzy wydarzeń przypominają więc, że już teraz warto zaplanować czas, by skorzystać z jak najszerszej gamy konferencji, szkoleń i debat.

Podczas konferencji Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu pt. „Razem wobec wyzwań rynkowych w 2017 roku" odbędą się sesje poświęcone m.in. wyzwaniom regulacyjnym i rynkowym branży gastronomicznej w 2017 roku, analizie rynku usług gastronomicznych i cateringowych w Polsce oraz uczciwości i etyce w tym biznesie.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek