Serwis rezerwacyjny HRS zebrał dane dotyczące turystycznych zwyczajów Polaków i przedstawił je na grafikach, uwzględniających upływający czas.
Z danych serwisu wynika, ze statystyczny Polak wydał w czasie wyjazdu 1187 złotych (2 złote na minutę). Średnio w ciągu 60 minut użytkownicy HRS-u decydują się na 7172 podróże, z czego 1440 nad polskie morze, a 468 w góry. W ciągu godziny za granicę wyjeżdża średnio 4679 ludzi. 828 z nich opuszcza strefę Schengen, a 536 wyjeżdża do Grecji. Lotnisko Chopina odprawia 1274 podróżnych, a do pociągów wsiada nowych 2268 pasażerów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Hotel Presidential, do niedawna działający pod marką Marriotta, powinien wstrzymać usługi hotelowe ponieważ nie spełnia przepisów przeciwpożarowych - uważa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego. - To bzdura, mamy pozwolenie straży od listopada - odpowiada właściciel, spółka LIM Center.
Takie ostrzeżenie publikuje brytyjski rząd. W ostatnim czasie w Egipcie doszło do kilku wypadków z udziałem łodzi zabierających nurkujących turystów w morze. Jeśli ktoś rozważa tego typu podróż, powinien upewnić się, czy dana jednostka spełnia normy bezpieczeństwa.
Sieć agenta turystycznego Urlop.pl, który w listopadzie po zmianie marki z Fostertravel.pl, przeprowadził intensywną kampanię reklamową w telewizji i internecie, otwiera kolejne salony z wycieczkami.
Hiszpanie są pod wrażeniem dynamiki wzrostu zainteresowania ich krajem turystów z Polski. W zeszłym roku przyjechała ich rekordowa liczba - 2,44 miliona. Dynamika wzrostu była największa w Europie.
Dawno tak nie zdrożały wakacje z biurami podróży, jak w ostatnim tygodniu. Cztery najpopularniejsze kierunki pobiły własne rekordy. To zapewne efekt kończących się promocji.
Biuro podróży Tourist Polska wprowadziło aplikację Gotowy na wakacje. „To przełomowe narzędzie nie tylko ułatwia planowanie i organizowanie podróży, ale także oferuje szerokie możliwości marketingowe i wykorzystuje sztuczną inteligencję do dostarczania spersonalizowanych treści i rekomendacji dla klientów” - czytamy w komunikacie firmy.
„Widzimy się w Sopocie” - zachęca nowy film reklamowy Sopotu, pokazywany właśnie w internecie w ramach kampanii promocyjnej pod tym samym tytułem, skierowanej do turystów biznesowych.
Specjalizuje się w tworzeniu unikatowych elementów wyposażenia wnętrz i dekoracji wykorzystujących szkło artystyczne. Jej projekty trafiły na wystawę stałą Muzeum Narodowego w Warszawie, a także – do czołowych polskich hoteli takich sieci jak Hilton czy Sheraton. Początki były jednak trudne. „Po studiach zatrudniłam się w agencji reklamowej, żeby mieć, z czego żyć” – wspomina Edyta Barańska, projektantka szkła, właścicielka pracowni Barańska Design.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas