Aktualizacja: 13.03.2017 06:32 Publikacja: 13.03.2017 06:32
Rixos Premium Belek, fot. premiumbelek.rixos.com
Foto: Materiały promocyjne
Inwestycja AccorHotels w sieć hoteli i kurortów wakacyjnych Rixos, znajdujących się w Egipcie, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Rosji i w Europie, jest realizacją strategii mocniejszego wejścia koncernu w rynek turystyki luksusowej. Umowa joint-venture ma być długotrwała, ale partnerzy nie podali konkretnego czasu jej obowiązywania. Wiadomo jedynie, że AccorHotels stanie się właścicielem 50 procent akcji spółki.
Współpraca oznacza, że AccorHotels włączy do swojej sieci 15 hoteli, a potem kolejne 5 z centrów miast, które Rixos planuje zamienić na marki partnera i oddać mu w zarząd. Do grupy dołączy wkrótce także nowy obiekt w Dubaju, a pod koniec 2018 roku marka zostanie wzbogacona o dwa kolejne kurorty w Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Malediwach.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas