Tureccy przedsiębiorcy turystyczni łączą siły

Agencje turystyczne w Niemczech prowadzone przez tureckich przedsiębiorców utworzyły własne stowarzyszenie. Na ostatnim spotkaniu dyskutowano, jak poprawić obecną sytuację

Publikacja: 09.03.2017 06:51

Tureccy przedsiębiorcy turystyczni łączą siły

Foto: Filip Frydrykiewicz

W debacie Coop TRR, bo tak nazywa się organizacja, udział wzięło prawie dwustu agentów, hotelarzy i touroperatorów. Głównie zastanawiano się nad sposobami pobudzenia sprzedaży wyjazdów do Turcji. Niemcy niechętnie, w porównaniu z poprzednimi latami, kupują wycieczki do tego kraju. Najbardziej dotyka to biura agencyjne, których właściciele są tureckiego pochodzenia. W okresie dobrej koniunktury dla tego kierunku to właśnie do nich przychodziło wielu turystów, bo zdawali się na ich znajomość kraju i jego kultury. Dziś u wielu z tych agentów obroty spadły o połowę, a w najbliższym czasie trudno spodziewać się poprawy.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek