Jarosław Kuźniar opowie o trendach w turystyce

Panele z udziałem ekspertów, warsztaty prowadzone przez praktyków i konkurs Tourism Trends Awards czekają na tych, którzy 31 marca przyjadą do Gdańska i wezmą udział w ósmej edycji Nowych Trendów w Turystyce

Publikacja: 06.03.2017 08:00

fot. trendywturystyce.pl

fot. trendywturystyce.pl

Foto: Materiały promocyjne

- Przedstawiciele branży turystycznej są zainteresowani wprowadzaniem nowych rozwiązań i technologii. Chcą czerpać wiedzę od ekspertów z innych dziedzin i wykorzystywać ich doświadczenia i rozwiązania w pracy - mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej, cytowany w komunikacie prasowym.

Jak wyjaśnia, podczas corocznego spotkania branży turystycznej w Gdańsku największy nacisk kładziony jest na omówienie nowych technologii i technik pozyskania klientów. Nowe Trendy w Turystyce nie są jednak spotkaniem jednej branży - innowacyjne rozwiązania dla turystyki będą proponować eksperci z różnych dziedzin, m.in. specjaliści ds. mediów społecznościowych i marketingu.

Wśród przewidzianych tematów warto wymienić nietypowe formy marketingu, studia przypadków promocji miast, omówienie faktów i mitów o turystycznych aplikacjach mobilnych czy zagadnienia związane z zarządzaniem pracownikami. Prelegentami będą m.in. żeglarz i przedsiębiorca Mateusz Kusznierewicz, analityk i doradca ds. turystyki międzynarodowej Peter Hansen, profesor Magdalena Kachniewska z SGH, aktor i trener biznesu Jacek Rozenek, prezes QTravel Agnieszka Kukałowicz i znany z mediów społecznościowych podróżnik Bjorn Troch. Całość poprowadzi dziennikarz Jarosław Kuźniar.

 

Poza dyskusjami i prelekcjami przewidziano również serię warsztatów. Pierwszy poświęcony będzie promocji przez YouTube. Poprowadzi go Magdalena Daniłoś, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, blogerka i autorka książki o video marketingu. Kolejny, moderowany przez Barbarę Stawarz-Garcię, autorkę książki o marketingu treści, koncentrować się będzie na sposobach dobierania atrakcyjnych tematów publikacji internetowych, a spotkanie prowadzone przez specjalistę ds. promocji na Facebooku i w Linkedin Adiana Martineza zajmie się budową wizerunku w sieci. W programie jest też szkolenie z taktyk prowadzenia konta w serwisach społecznościowych, (autorstwa Łukasza Żelaznego), ze strategii reklamowych na Facebooku (Daniel Kędzierski) u spotkanie poświęcone sztuce skutecznej komunikacji (Piotr Bucki).

W tym czasie jury składające się z ekspertów branży turystycznej i marketingowej wybierze najlepszych uczestników konkursu Tourism Trends Awards, których nagrodzi m.in. za najciekawsze kampanie promocyjne w turystyce i debiuty w branży turystycznej.

 

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce odbędzie się 31 marca w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Wejście na część prelekcji jest bezpłatne. Ceny pakietów na pozostałe zaczynają się od 35 złotych (za pojedyncze prelekcje), a kończą na 359 złotych (uczestnictwo w dowolnych konferencjach, w 3 warsztatach i w wieczornym bankiecie).

Patronem medialnym wydarzenia jest serwis dla branży turystycznej Turystyka.rp.pl.

- Przedstawiciele branży turystycznej są zainteresowani wprowadzaniem nowych rozwiązań i technologii. Chcą czerpać wiedzę od ekspertów z innych dziedzin i wykorzystywać ich doświadczenia i rozwiązania w pracy - mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej, cytowany w komunikacie prasowym.

Jak wyjaśnia, podczas corocznego spotkania branży turystycznej w Gdańsku największy nacisk kładziony jest na omówienie nowych technologii i technik pozyskania klientów. Nowe Trendy w Turystyce nie są jednak spotkaniem jednej branży - innowacyjne rozwiązania dla turystyki będą proponować eksperci z różnych dziedzin, m.in. specjaliści ds. mediów społecznościowych i marketingu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek