Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.02.2017 07:01 Publikacja: 20.02.2017 07:01
fot. ruhrtopcard.de
Foto: Materiały promocyjne
Organizacja Turystyczna Zagłębia Ruhry chwali się nowym rekordem sprzedaży karty Ruht.Topcard (RTC). W 2016 roku kupiło ją 168 409 ludzi, czyli o 27 procent więcej niż w roku 2015. To najczęściej kupowana karta all inclusive w Niemczech. Co ciekawe, największym zainteresowaniem cieszy się wśród samych mieszkańców Ruhry, jedynie około 20 procent kupujących pochodzi spoza regionu.
W minionym roku kartę wykorzystano 1,2 miliona razy. Najczęściej używano jej przy kupnie biletu do ogrodu zoologicznego, a także na kąpieliska i baseny termalne. Popularnością wśród posiadaczy karty cieszyły się także:gazometr Oberhausen, park Grugapark Essen i muzeum dla dzieci Explorado. Średnio karta była używana przez jedną osobę 7 razy.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas