Orbis żegna Mercure'y z Jeleniej Góry i Karpacza

Orbis podpisał przedwstępną umowę sprzedaży dwóch obiektów - Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort. Transakcja ma mu przynieść 26,5 miliona złotych zysku

Publikacja: 10.02.2017 08:16

Mercure Jelenia Góra. fot. mercure.com

Mercure Jelenia Góra. fot. mercure.com

Foto: Materiały promocyjne

Ostateczna transakcja ma zostać zakończona do 31 marca, o ile zgodę na nią wyda walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Na konto Orbisu trafiło już 10 procent opłaty, czyli 2,65 miliona złotych. Reszta ma zostać uiszczona do 5 dni po sfinalizowaniu sprzedaży.

Mimo sprzedaży obiekty nadal będą działać pod marką Mercure, tyle że w ramach umowy franczyzowej.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta