Reklama

Orbis żegna Mercure'y z Jeleniej Góry i Karpacza

Orbis podpisał przedwstępną umowę sprzedaży dwóch obiektów - Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort. Transakcja ma mu przynieść 26,5 miliona złotych zysku

Publikacja: 10.02.2017 08:16

Mercure Jelenia Góra. fot. mercure.com

Mercure Jelenia Góra. fot. mercure.com

Foto: Materiały promocyjne

Ostateczna transakcja ma zostać zakończona do 31 marca, o ile zgodę na nią wyda walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki. Na konto Orbisu trafiło już 10 procent opłaty, czyli 2,65 miliona złotych. Reszta ma zostać uiszczona do 5 dni po sfinalizowaniu sprzedaży.

Mimo sprzedaży obiekty nadal będą działać pod marką Mercure, tyle że w ramach umowy franczyzowej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama