Reklama

Włochy chcą zróżnicować ofertę dla turystów

Ponad 60 milionów gości przyjechało w 2016 roku na wycieczkę do Włoch. Tamtejszy resort turystyki liczy, że mocniejsze zróżnicowanie oferty dla turystów w przyszłych latach poprawi te statystyki

Publikacja: 13.01.2017 10:02

Werona

Werona

Foto: Filip Frydrykiewicz

Jak podał minister kultury i turystyki Dario Franceschini, podczas prezentacji strategii rozwoju turystyki przed radą ministrów, przyjazdy zagraniczne w 2016 roku wzrosły o 4,3 procent rok do roku, do ponad 60 milionów gości. Przychody z branży wyniosły 171 miliardów euro, co stanowi 11,8 procent PKB, a w sektorze pracuje 12,8 procent wszystkich zatrudnionych we Włoszech. Zdaniem Pranceschiniego, aby rozwinąć jeszcze bardziej ten segment, potrzeba większego zróżnicowania oferty i intensyfikacji działań marketingowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama