Nowa dyrektor sprzedaży Lufthansy Group

Lufthansa Group mianowała Heike Birlenbach (50 l.) nowym wiceprezesem ds. sprzedaży Lufthansa Group oraz dyrektorem handlowym Portu Przesiadkowego Frankfurt

Publikacja: 19.12.2016 11:40

Heike Birlenbach pracuje w Lufthansie od 26 lat

Heike Birlenbach pracuje w Lufthansie od 26 lat

Foto: materiały prasowe

Przejmie obowiązki od Jensa Bischofa, który 1 stycznia 2017 obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego SunExpress – spółki joint venture Lufthansy i Turkish Airlines.

Od 1 stycznia 2017 roku Heike Birlenbach przejmie odpowiedzialność w zakresie sprzedaży w liniach Lufthansa Group (Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines) oraz będzie wspierać działania sprzedażowe w Eurowings i Brussels Airlines. Heike Birlenbach będzie podlegać bezpośrednio Harremu Hohmeistrowi, członkowi zarządu Deutsche Lufthansa AG, odpowiedzialnemu za linie pasażerskie. Birlenbach będzie również odpowiedzialna za kwestie handlowe linii Lufthansa na lotnisku we Frankfurcie jako dyrektor handlowy Portu Przesiadkowego Frankfurt. Na tym stanowisku jej przełożonym będzie Klaus Froese, dyrektor Lufthansa German Airlines Hub Frankfurt.

- Heike Birlenbach jest sprawdzonym ekspertem, który podnosił sprzedaż na różnych rynkach europejskich – mówi cytowany w komunikacie firmy Harry Hohmeister. - Teraz będzie odpowiedzialna za rozwój i integrację sprzedaży przewoźników Lufthansa Group. Zmodernizuje również system dystrybucji we współpracy z naszymi partnerami sprzedażowymi.

Jako szefowa sprzedaży Lufthansa Group Heike Birlenbach będzie zarządzać sprzedażą na całym świecie – m.in. wśród klientów korporacyjnych, biur podróży i operatorów turystycznych. Rozwinie także rozwiązania dla partnerów korzystających z systemów rezerwacyjnych przewoźników Lufthansa Group i sprzedaż bezpośrednią. Dodatkowym celem Grupy jest stworzenie globalnej, w pełni zintegrowanej, obejmującej wszystkie marki organizacji sprzedażowej.

Birlenbach dołączyła do Lufthansy w 1990 roku. W bazie we Frankfurcie zyskała doświadczenie na kilku stanowiskach jeszcze podczas studiów z turystyki i ekonomii, w 1994 przeniosła się do działu sprzedaży, a do jej obowiązków należało zarządzanie kluczowymi globalnymi klientami. W 1999 awansowała na stanowisko dyrektora marketingu i wsparcia sprzedaży w Europie, które objęła w Londynie. Następnie, od 2002 roku była odpowiedzialna za organizację linii w krajach Beneluksu z bazą w Amsterdamie.

Birlenbach powróciła do siedziby Lufthansy we Frankfurcie w 2006 roku jako dyrektor zarządzania produktem w ruchu krajowym i europejskim. W roku 2009 została dyrektorem Lufthansy we Włoszech z bazą w Mediolanie, a w 2011 roku przyjęła posadę dyrektora personelu pokładowego w oddziale Lufthansy w Monachium, będąc odpowiedzialną za 4 500 pracowników personelu pokładowego, zarządzanie i utrzymywanie jakości usług i szkoleń. Następnie kierowała sprzedażą w Europie.

Birlenbach ukończyła studia magisterskie z zarządzania na Uniwersytecie McGill w Montrealu w Kanadzie.

Przejmie obowiązki od Jensa Bischofa, który 1 stycznia 2017 obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego SunExpress – spółki joint venture Lufthansy i Turkish Airlines.

Od 1 stycznia 2017 roku Heike Birlenbach przejmie odpowiedzialność w zakresie sprzedaży w liniach Lufthansa Group (Lufthansa, Swiss, Austrian Airlines) oraz będzie wspierać działania sprzedażowe w Eurowings i Brussels Airlines. Heike Birlenbach będzie podlegać bezpośrednio Harremu Hohmeistrowi, członkowi zarządu Deutsche Lufthansa AG, odpowiedzialnemu za linie pasażerskie. Birlenbach będzie również odpowiedzialna za kwestie handlowe linii Lufthansa na lotnisku we Frankfurcie jako dyrektor handlowy Portu Przesiadkowego Frankfurt. Na tym stanowisku jej przełożonym będzie Klaus Froese, dyrektor Lufthansa German Airlines Hub Frankfurt.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek