Jak podaje POT, 12 grudnia reklamy pojawiły się na ponad 70 autobusach w Oslo. Od 19 grudnia takie autobusy jeżdżą także w Moskwie, a w kolejnych dniach na ulice Berlina, Amsterdamu i Londynu wyjedzie 155 taksówek z reklamą. Z zaproszeniem do Polski zetkną się także pasażerowie głównej linii metra w Kijowie.

Przewidywany zasięg kampanii to 21 milionów odbiorców. Reklama na środkach komunikacji miejskiej wspomagana jest także działaniami w mediach, na przykład w moskiewskim radiu Relax czy popularnym w Londynie radiu Jazz.fm. W ukraińskim miesięczniku dla kobiet „Natali" w grudniu pojawi się całostronicowa reklama ferii zimowych w Polsce. Będzie tam też artykuł na trzy strony ze zdjęciami, który opowiada, że zimowy wypoczynek w Polsce to nie tylko narty, lecz także wyprawa do Krakowa, świetna kuchnia, wody mineralne i sanatoria. Opisuje atrakcje Zakopanego, Krakowa, Krynicy i Szczawnicy.

Na głównym lotnisku w Kijowie, Międzynarodowym Porcie Lotniczym Boryspol, pasażerów zachęca do podróży do Polski wielkoformatowa reklama, pokazująca m.in. atrakcje zimowe, bożonarodzeniowe tradycje, kulinaria, odświętne miasta i noworoczne dekoracje.