Reklama

Klientów TUI obsłuży sztuczna inteligencja

Na pytania klientów TUI o godziny wizyty rezydentów w hotelu i przejazdu na lotnisko odpowiadać będzie robot. Odciąży on rezydentów

Publikacja: 09.09.2019 07:59

Klientów TUI obsłuży sztuczna inteligencja

Foto: Bloomberg

Spółka TUI Destination Experiences, zajmująca się organizowaniem wycieczek fakultatywnych, wycieczek objazdowych i innych usług w odwiedzanych miejscach oraz obsługą klientów, stworzył platformę, dzięki której chce zautomatyzować i przyspieszyć obsługiwanie swoich klientów. Z analizy firmy wynika, że w sezonie letnim aż 30 procent wszystkich kontaktów turystów z konsultantami firmy dotyczy pytań o termin przejazdu na lotnisko i o godziny urzędowania rezydentów.

Zastosowanie sztucznej inteligencji ma sprawić, że goście dostaną odpowiedzi na te pytania w kilka sekund. Automatyzacja ma odciążyć rezydentów w codziennej pracy, dzięki czemu będą mogli skupić się jeszcze bardziej na obsłudze bardziej skomplikowanych potrzeb gości.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama