Klienci wolą drinka niż czysty pokój

Wielu klientów hotelu wcale nie oczekuje, że ich pokój będzie codziennie sprzątany - wynika z eksperymentu przeprowadzonego przez sieć a&o Hostels

Publikacja: 28.07.2019 23:56

Klienci wolą drinka niż czysty pokój

Foto: Bloomberg

Sieć a&o Hostels przez dwa miesiące testowała pomysł ograniczenia codziennego sprzątania pokojów w kilku swoich obiektach. Wyniki były na tyle zachęcające, że firma zdecydowała się dać klientom wybór – kiedy się meldują mogą zadeklarować, czy chcą, by pokojówki porządkowały ich pokoje każdego dnia. Jeśli z tego zrezygnują, dostaną kupon na drink.

Podczas trwania testu udało się zredukować liczbę sprzątań o 10 tysięcy. - Pomysł rezygnacji z codziennego sprzątania nie jest nowy, co nie oznacza, że stracił na aktualności – mówi menedżer a&o Hostels Matthias Posth i dodaje, że to sposób na zmniejszenie zużycia energii i wody.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"