Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.07.2019 23:56 Publikacja: 28.07.2019 23:56
Foto: Bloomberg
Sieć a&o Hostels przez dwa miesiące testowała pomysł ograniczenia codziennego sprzątania pokojów w kilku swoich obiektach. Wyniki były na tyle zachęcające, że firma zdecydowała się dać klientom wybór – kiedy się meldują mogą zadeklarować, czy chcą, by pokojówki porządkowały ich pokoje każdego dnia. Jeśli z tego zrezygnują, dostaną kupon na drink.
Podczas trwania testu udało się zredukować liczbę sprzątań o 10 tysięcy. - Pomysł rezygnacji z codziennego sprzątania nie jest nowy, co nie oznacza, że stracił na aktualności – mówi menedżer a&o Hostels Matthias Posth i dodaje, że to sposób na zmniejszenie zużycia energii i wody.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas