Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci wolą drinka niż czysty pokój

Wielu klientów hotelu wcale nie oczekuje, że ich pokój będzie codziennie sprzątany - wynika z eksperymentu przeprowadzonego przez sieć a&o Hostels

Publikacja: 28.07.2019 23:56

Klienci wolą drinka niż czysty pokój

Foto: Bloomberg

Sieć a&o Hostels przez dwa miesiące testowała pomysł ograniczenia codziennego sprzątania pokojów w kilku swoich obiektach. Wyniki były na tyle zachęcające, że firma zdecydowała się dać klientom wybór – kiedy się meldują mogą zadeklarować, czy chcą, by pokojówki porządkowały ich pokoje każdego dnia. Jeśli z tego zrezygnują, dostaną kupon na drink.

Podczas trwania testu udało się zredukować liczbę sprzątań o 10 tysięcy. - Pomysł rezygnacji z codziennego sprzątania nie jest nowy, co nie oznacza, że stracił na aktualności – mówi menedżer a&o Hostels Matthias Posth i dodaje, że to sposób na zmniejszenie zużycia energii i wody.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama