Klienci wolą drinka niż czysty pokój

Wielu klientów hotelu wcale nie oczekuje, że ich pokój będzie codziennie sprzątany - wynika z eksperymentu przeprowadzonego przez sieć a&o Hostels

Publikacja: 28.07.2019 23:56

Klienci wolą drinka niż czysty pokój

Foto: Bloomberg

Sieć a&o Hostels przez dwa miesiące testowała pomysł ograniczenia codziennego sprzątania pokojów w kilku swoich obiektach. Wyniki były na tyle zachęcające, że firma zdecydowała się dać klientom wybór – kiedy się meldują mogą zadeklarować, czy chcą, by pokojówki porządkowały ich pokoje każdego dnia. Jeśli z tego zrezygnują, dostaną kupon na drink.

Podczas trwania testu udało się zredukować liczbę sprzątań o 10 tysięcy. - Pomysł rezygnacji z codziennego sprzątania nie jest nowy, co nie oznacza, że stracił na aktualności – mówi menedżer a&o Hostels Matthias Posth i dodaje, że to sposób na zmniejszenie zużycia energii i wody.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"