Aktualizacja: 15.07.2019 09:56 Publikacja: 15.07.2019 09:56
Foto: Materiały promocyjne
Tak agent turystyczny Travelplanet.pl namawia do korzystania z uruchomionego w czerwcu mechanizmu powiązanego z Messengerem na Facebooku. W odpowiedzi na podstawowe pytania potencjalny klient dostaje "spersonalizowane propozycje wyjazdów". Można je rezerwować 24 godziny na dobę.
Pan Walizka to wirtualny asystent, albo z angielskiego chatbot. "Odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie. Błyskawiczną obsługę 24h na dobę już doceniają klienci polujący na oferty last minute".
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas