Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie

Czy w czasach, kiedy wszystko można znaleźć w sieci, a „wujek Google" jest najlepszym doradcą w każdej dziedzinie życia, agenci turystyczni są jeszcze potrzebni? - zapytaliśmy Izabelę i Grzegorza Kołłb-Sieleckich z biura Lastowicze.pl z Kielc

Publikacja: 19.06.2019 13:09

Izabela i Grzegorz Kołłb-Sieleccy

Izabela i Grzegorz Kołłb-Sieleccy

Foto: archiwum prywatne

Marzena German: Czy w dobie wszechwiedzącego internetu klienci potrzebują agentów turystycznych?

Izabela Kołłb-Sielecka: Internet wbrew pozorom nie wie tego, co wiemy my - agenci. W końcu to tylko algorytm, martwy twór żyjący z reklam, który nie przejmuje się, czy klient zamówił słaby czy dobry hotel. Liczy się to, że rezerwacja została dokonana. Tymczasem doradcy podróży, oprócz narzędzi w postaci wyszukiwarki, mają wiedzę, doświadczenie i potrafią profesjonalnym okiem spojrzeć na ten algorytm, dzięki czemu mogą zaoferować klientom produkt praktycznie bezreklamacyjny.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego